Ιεράς Μονής Εσφιγμένου «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ. - Κίνηση Πολιτών Καστοριάς

Breaking

Home Top Ad

Ραγκουτσαρια Καστοριάς

Post Top Ad

Contact Radio Kastoria

7 Ιανουαρίου 2020

Ιεράς Μονής Εσφιγμένου «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ.

Ιεράς Μονής Εσφιγμένου «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ.

 1) Θυμάμαι, μία φορά στο Κοινόβιo μου είχαν πει να μείνω στο κελλί και να είμαι σε τελεία ακινησία, γιατί έβγαζα συνέχεια αίμα. 

 Κάποια στιγμή βλέπω από το παράθυρο ένα γεροντάκι, τον πορτάρη, να παιδεύεται να σχίσει με το τσεκούρι ένα κούτσουρο, για να το βάλει στο τζάκι. 

Αυτό το γεροντάκι είχε πρόβλημα με τα έντερα και είχε, το καημένο, συνέχεια αιμορραγίες, είχε τελείως εξαντληθεί. Να σκεφθείτε κοιμόταν με τα παπούτσια, γιατί δεν είχε κουράγιο να τα λύνει και να τα δένει. 

Πετάγομαι, πιάνω το τσεκούρι, χτυπώ μια-δυο το κούτσουρο, το σχίζω και να, μετά βγήκε το αίμα από το στόμα μου. Κατάλαβες;

 Ούτε καν σκέφθηκα την κατάστασή μου, δεν υπολόγισα καθόλου τον εαυτό μου. Αρχοντιά πνευματική! Τίποτε άλλο δεν συγκινεί τον Θεό όσο η αρχοντιά! Είναι ο δέκτης της θείας Χάριτος

 http://www.elliniko-fenomeno.gr/2020/01/%ce%b9%ce%b5%cf%81%ce%ac%cf%82-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%ae%cf%82-%ce%b5%cf%83%cf%86%ce%b9%ce%b3%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%85-%ce%b2%ce%af%ce%bf%cf%82-%ce%b3%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%bf/#more-78036

Post Bottom Ad

ragoutsaria kastorias