Η πίεση για βελτίωση της κερδοφορίας από τη μια και η προσπάθεια να στρέψουν την πελατεία τους στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων συναλλαγών, που έχουν χαμηλότερα λειτουργικά κόστη από τα παραδοσιακά, έχουν ωθήσει τις τράπεζες να επιβάλλουν πλήθος χρεώσεων. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, τα έσοδα από προμήθειες ως ποσοστό της συνολικής οργανικής κερδοφορίας αυξάνονται. Αυξάνονται όμως και οι αντιδράσεις των πελατών τους, ειδικά εκείνων που είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με τα νέα μέσα που προσφέρουν τα πιστωτικά ιδρύματα.